Ürünün KDV dahil net fiyatı nedir?

Via Veta ürün sayfalarında yer alan fiyatlar, KDV dahil net fiyatlardır. 

ViaVeta sitesine nasıl kayıt olabilirim?

Via Veta sitasine ücretsiz olarak hemen şimdi kolayca kayıt olabilirsiniz.

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Giriş Yap veya Kayıt Ol”  sekmesinden "Kayıt Ol" butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki kullanıcı formunu doldurun.
Via Veta katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce haberdar olacak, Via Veta kullanıcısı olmanın ayrıcalığını doyasıya yaşayacaksınız.

ViaVeta "Hesabım" nedir?

“Hesabım” sayfasından siparişlerinizi, kargolarınızı ve iade/değişim işlemlerinizi takip edebilir, kazandığınız puanları görüntüleyebilir, kullanıcı bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz.

ViaVeta Favori Listem ne işe yarar?

Via Veta sitesinde gezerken beğendiğiniz ürünleri aklınızda tutmanız biraz zor olabilir. Bu yüzden "Favori Listem" var. Ürün görsellerinin hemen altında bulunan kalp ikonuna tıklayarak ürünü favori listenize ekleyebilir, satın almak istediğinizde listenizden sepetinize tek tıkla aktarabilirsiniz. 

"Sepet" nedir?

“Sepetim” ana sayfanın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, Via Veta sitesinde alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır.

Sepetim ekranında şunları yapabilirsiniz:
• Ürün sayfalarında gezinirken beğendiğiniz ve “Sepete Ekle” butonuna basarak sepetinize eklediğiniz ürünleri görüntüleyebilirsiniz.
• Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin hemen yanında yer alan adet kutucuğundan - ve + okları ile adetleri azaltmak veya çoğaltmak
• Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, sepetinizde o ürünün altında bulunan “Sil” ikonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
 Seçtiğiniz ürünün hediye paketi yapılarak gönderilmesini isteyebilirsiniz. Bunun için “Hediye paketi istiyorum" kutucuğunu işaretledikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayın; 5 TL + KDV karşılığında hediye paketiniz hazır! 
Hediye paketi seçimi, sipariş oluşturma aşamaları tamamlandıktan sonra yapılamaz.
• Sepetinizde “kampanya/promosyon kodu kullan” linkine tıklayarak hediye çeklerinizi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
 Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını ve kullanılan kampanya/promosyon tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

Kredi kartıyla alışveriş yapmak güvenli mi?

Via Veta, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır.
Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar bulunur. Bu anahtar, tarayıcınız aracılığıyla gönderdiğiniz bilgilerin üçüncü şahıslara karşı korunacağının güvencesidir. 
Ayrıca Via Veta’da yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. 
EV SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, Bankanızda kayıtlı bulunan cep telefonu numaranıza iletilen SMS şifresi ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

• Ödeme ekranında kredi kartı seçeneğinin yanındaki “Havale/EFT” butonuna tıklayın ve açılan ekranda gözüken banka hesap numarasını bir yere not edin. Banka Hesap Numaralarını web sitemiz üzerinden de görebilirsiniz.

• Sipariş onay ekranında ödeyeceğiniz tutarı göreceksiniz. Bu tutarı bir yere not edip ürün bilgilerinizi kontrol edin. Bu bilgiler size SMS/E-mail olarak iletilecektir.

• Ekranın en altındaki “Siparişi Onayla” butonuna sadece bir defa tıklayıp işlemi onaylayın.

• Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Bu numarayı bankaya havale/EFT yaparken dekont’un açıklama kısmına yazmayı unutmayın. 8 haneli sipariş numaranızı ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına yazarak siparişlerinizin havale/EFT ödemelerinin daha hızlı işleme alınmasını sağlayabilirsiniz. Sipariş numarası yazılmamış ya da toplam sipariş tutarından daha fazla yapılmış ödemeler incelenir ve en geç ödeme yapılan günün ertesi günü onaylanır.

• Havale işleminizi ATM’lerden de yapabilirsiniz ancak ATM aracılığıyla yapılan ödemelerde sipariş numarası, isim vb. açıklamalar yazılamadığı için sipariş onayında sorun yaşanır. Bu tip sorunların yaşanmaması ve siparişinizin kısa sürede onaylanması için ödeme bilgilerinizi bize e-posta ile göndermenizi öneririz.

• Banka hesap numaralarımıza yapılan EFT işlemleri, bankaya ve ödeme yapılan saate göre değişkenlik gösterebilir. Öğleden sonra yapılan EFT’ler bir sonraki gün işleme alınır.

• Havale/EFT işleminiz onaylandığında size e-posta ile bildirilir. Bu mesajı aldığınızda siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmiş demektir. Ana sayfanın sağ üst köşesindeki

“Hesabım” sekmesinden verdiğiniz siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

Havale/ EFT işlemleri için banka hesap numaralarınız nelerdir?

Hesap Sahibi Adı : ViaVeta Sağlık Kozmetik Teknoloji ve Ağ Pazarlama A.Ş



Banka Adı : Akbank

Banka Şube Adı : Şirinevler Şubesi

Banka IBAN No: TR080004600188888000175769
 


Banka Adı : Ziraat Bankası

Banka Şube Adı : Atrium Şubesi

Banka IBAN No: TR970001001672860068115001

ViaVeta sitesinde kişisel bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Kullanıcı bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip “Hesap Ayarlarım” yönlendirmelerini takip edin. “Kullanıcı Bilgisi Güncelleme” sayfasında gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

“Kullanıcı Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Kayıt olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili kutuya girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.
Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

İptal olmuş kullanıcı hesabımı yeniden aktif hale getirmek istiyorum

Kullanıcı iptali, güvenlik nedeniyle ya da müşterilerimizin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilen kullanıcılar yeniden aktif edilememektedir. Bu yüzden ana sayfada sağ üst bölümde yer alan "Kayıt Ol" yazısına tıklayarak hemen yeni bir kullanıcı oluşturabilirsiniz.

Bulunduğum adrese kargo teslimatı yapılıyor mu?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapıyor ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.

Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum.

Kargo firması, sipariş verdiğiniz ürünün türüne, boyutuna, ağırlığına ve siparişin gönderileceği adrese göre otomatik olarak seçildiğinden kargo firması seçme veya değiştirme imkanı bulunmamaktadır.

Sipariş imdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra kargo takip bilgileriniz size SMS ve e-posta aracılığıyla iletilir.

Bu bilgilendirme size ulaşmadıysa Via Veta sitesinde kullanıcı girişi yaptıktan sonra sırasıyla
"Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Takibi" adımlarını izleyerek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz "Kargoya verildi" statüsünde görünmesine rağmen kargo bilgilerine ulaşamıyorsanız "Bize Sorun" sayfasından veya 0850 346 90 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Farklı siparişler imin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum

Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.

Ürünlerin teslim sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Via Veta sitesinden verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüşse kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle iletişime geçmelisiniz.
Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firmasının bilgisine sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Detayı" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Kargo firması teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.
Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Kargomu şubeden teslim almak istiyorum nasıl yapacağım?

Sipariş ederken adres yerine gelmesini istediğiniz şubeyi belirtmeniz ve bunu açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir.

Aynı sipariş içindeki ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.

Aynı sipariş içinde yer alan ürünlerin hepsi, siparişinizi oluştururken belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir. Farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş vermeniz gerekir.

Siparişlerimin faturası nasıl ve ne zaman gönderilir?

Faturanız, sipariş oluşturma aşamasında yaptığınız tercihe göre gönderilir.
Sipariş aşamasında faturanızın ürünle birlikte gönderilmesini istediyseniz kargo paketi üzerinde şeffaf bir poşet içinde faturanız yer alacaktır.
Faturanızın siparişinizden ayrı olarak gönderilmesini istediyseniz, faturanız tarafımızdan kargolanıp adresinize gönderilecektir.

Fatura bilgilerinde değişikliği yapmak istiyorum

Fatura, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerekir ve sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgileri Gelir İdaresi Başkanlığı'na iletilir. Bu nedenle sipariş formunda belirttiğiniz fatura bilgilerinde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

Faturam kargo paketi dışında görünecek mi?

Mali zorunluluklar nedeniyle her türlü ürünün faturası okunaklı bir biçimde kolinin dış yüzeyinde, içinde yer alan ürünleri belirtecek şekilde sergilenir. Sağlık ürünlerinde kategorisinde yer alan bazı ürünlerin ismi ise faturada "sağlık ürünü" olarak belirtilir.

Sipariş faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

Sipariş oluşturma aşamasında faturanızın gönderim şekliyle ilgili size iki seçenek sunulur;
1) Faturam siparişimle birlikte gönderilsin.
2) Faturam, fatura adresime postayla ayrıca gönderilsin.
İkinci seçeneği tercih etmeniz durumunda, siparişiniz teslimat adresine sevk irsaliyesiyle, faturanız ise posta adresinize gönderilir.

ViaVeta sitesinden nasıl sipariş verebilirim?

Via Veta Kayıt olarak sipariş verebileceğiniz gibi kayıt olmadan da sipariş verebilirsiniz.

Ana sayfadaki “Kayıt Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Kayıt olmadan alışveriş yapmayı tercih ederseniz, siparişinizi takip edebilmeniz için e-posta adresinizi girmeniz yeterli olacaktır.
Kayıt işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra sipariş oluşturacaksanız
• Beğendiğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.
 Ürünlerinizi seçtikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri ekranına gelirsiniz, teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt kısmından kargo seçiminizi yapın.
 “Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçiniz. 
• Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra “Onayla”  butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ üst tarafında bulunan “Siparişi Onayla” butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz.
• Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan "Siparişlerim" alanından veya sağ üst köşesinde yer alan "Hesabım" menüsünün hemen altındaki “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum

Ödeme işlemleriniz sipariş esnasında tamamlanır. Bu yüzden ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürünün fiyatı, siparişinizdeki ürünün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olmalıdır. Ürün değişim işlemini ancak siparişiniz "Siparişiniz alındı" statüsündeyken gerçekleştirilebilir.
Kullanıcı hesabınızdan "Bize sorun" sayfasından veya 0850 346 90 00 numaralı müşteri hizmetlerimize ulaşarak işlem talebinde bulunabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünü iptal etmek istiyorum

Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz.
"Siparişlerim" sayfanızda bulunan "Sipariş İptali" butonunu kullanarak tüm siparişinizi iptal edebilir ya da "Sipariş Detayı" sayfanıza girerek bir ya da daha fazla ürünün iptalini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişiniz iptal koşullarını sağladığı halde işlem yapamıyorsanız kullanıcı hesabınız ile  giriş yaparak "Bize Sorun" sayfasından veya 0850 346 90 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden Via Veta müşteri temsilcilerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum

Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise "Siparişlerim" sekmesini kullanarak siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Ürününüz kargoda ise kargo adresinize geldiğinde ürünü teslim almayarak iade edebilirsiniz.

Siparişimi iptal etmiştim ancak şimdi tekrar aktif olmasını istiyorum

Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenir. Bu nedenle iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilemez. Dilerseniz www.viaveta web sitemizden giriş yaparak yeniden sipariş verebilirsiniz.

ViaVeta firmasında bana özel fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Via Veta olarak her müşterimize özel fırsatlar sunmak isteriz. Bu nedenle alışveriş alışkanlıklarınız doğrultusunda beğeneceğinizi umduğumuz ürünleri "Fırsatlarım"sayfasında özel indirimlerle sunuyoruz.

"Fırsatlarım" sayfanıza ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsü içinden ulaşabilirsiniz.
Bu ürünlerdeki indirimler size özel olup kullanıcı girişi yaptığınızda sadece siz görüntüleyebilirsiniz.

E-mail ile destek alabilir miyim?

Via Veta Müşteri Hizmetleri, “Hesabım” sayfasındaki "Bize Sorun" bölümünden sorularınıza en hızlı şekilde yanıt verir. "Bize Sorun" bölümüne ulaşmak için tıklayın.
Sorularınızın cevaplarını info@viaveta Epostanız üzerinden de takip edebilirsiniz.

Kargo paketim boş/hatalı çıktı

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken eksik ürün başvuru formu ile birlikte Via Veta’ya geri gönderebilirsiniz. Eksik Ürün Başvuru Formu için tıklayınız

Siparişim eksik olarak gönderilmiş

Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa öncelikle “Siparişlerim - Kolay iade - Siparişimde Eksik Ürün var” adımlarını izleyerek başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

Eksik ürün başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde sitemiz üzerinden yapılmalıdır. 
Form doldurmanız sonrasında ilgili yetkilimiz başvurunuzu inceleyecek ve talebinizi işleme alacaktır.
Başvuru formu olmayan talepleriniz için işlem yapılamayacaktır.
Başvuru Formu doldurmak için tıklayınız.

Hasarlı/Bozuk ürün gönderilmiş

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken ürün paketini kontrol edin. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken "Ürün hasarlı geldi, tutanak raporu var" formu ile birlikte Via Veta’ya göndermelisiniz.
 "Hasarlı/Bozuk Ürün Başvuru Formu" için tıklayın. 

Kargo kaynaklı hasar durumlarında, ilgili işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için ürünün bütün aksesuarlarının yanında orijinal ambalajını da saklamalısınız.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Siparişiniz size ulaştığında faturada yazan ürün ile kargonuzdan çıkan ürünün farklı olması halinde sitemizden "Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı" başvuru formu doldurmanız gerekmektedir.
Başvuru formu için tıklayınız.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürününüz size teslim edildikten sonra 14 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz.

İade sürecini başlatmak için;
“Hesabım – Siparişlerim” menüsünde ürünün yanında yer alan "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade talebi açın. İşlem yapmak istediğiniz ürünü seçerek "İade ve Diğer İşlemler" seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” formunu doldurun. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan İade ve Geri Gönderim Şartlarını okuyup “Gönder” butonuna basın.

Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin. "Kaydet ve Bitir" butonuna bastıktan sonra kaydınızı oluşturmuş olacaksınız. Daha sonra kargo yoluyla ürününüzü belirtilen tarihe kadar ürünün size gönderildiği adrese, tüm aparatları, orijinal kutusu ve fatura ve diğer belgeleriyle birlikte ürünün size gönderildiği adrese geri gönderin.

İade koşulları şu şekildedir;
 
•         İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak verilen promosyonlu/kampanyalı ürünleriyle birlikte aynı anda, orijinal ambalajında iade edilmelidir.

•         İade edeceğiniz ürün kurumsal fatura ile satın alınmışsa yani faturası şirket adına kesilmişse, iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmelidir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.

Ürünümü iade etmek istiyorum, iade şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Via Veta’ya başvurarak aşağıdaki koşullar dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. 

Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.
 
Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:
•         Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler,
•         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,
•         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,
•         Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,
•         Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
•         Basılı ürünler (Kitap vb.)
 
Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
 
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
 
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Yasal süreçler gereği iade işlemleri ürünün size teslim tarihinden itibaren ancak ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. İade ürün işlemleri ve iade koşullarıyla ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için tıklayın.

Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün tüketiciden tahsil edilen tüm ücretleri geri ödemekle yükümlüdür.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürünlerin bedeli, Via Veta tarafından iade işleminin onaylanmasının ardından 15 iş günü içinde tarafınıza geri ödenecektir. Ücret iadesi işlemi tamamlandığında size e-posta ve cep telefonu

Ödeme şekli havale/EFT ve tercihiniz para iadesi ise bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza geri ödeme yapılacaktır.

 

İade işlemi Via Veta tarafından bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-posta adresine işlem detaylarını gösteren bir dekont gönderilir. Bu dekont’u içeren e-posta elinize ulaştıysa, bankanıza Via Veta tarafından kesin olarak iade ödemesi yapılmış demektir.

 

İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilir.

Lütfen dekont’un size ulaşmasından itibaren hesabınızı kontrol edin. Belli bir süre geçtikten sonra, hesabınızda iade tutarını hala göremiyorsanız, dekont’ta belirtilen bilgilerle bankanıza başvurun.

mesajı yoluyla bilgi verilir.

Para iadem henüz yapılmadı

İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir. 
 
Ödeme şekli havale/EFT olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşirken, geri ödeme işleminin tamamlanabilmesi için iade başvurusu sayfanız üzerinden IBAN numarası kaydetmeniz gerekmektedir.

Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu incelenir ve işleminiz 15 iş günü içinde sonuçlandırılır. İşlem sürecinizi kullanıcı hesabınız ile girişi yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" sayfanızda yer alan "Siparişlerim" bölümünden  takip edebilirsiniz.

Web sitenizde ki ürünler orijinal mi?

Via Veta sitesinde yer alan ürünlerin hepsi %100 orijinal olup, tedarikçi ya da yetkili distribütör firmalardan temin edilerek garanti belgeli ve faturalı olarak satışa sunulmaktadır.

Eğer Via Veta sitesinden satın aldığınız ürünün orijinal olup olmamasıyla ilgili bir kaygınız varsa, kullanıcı hesabınız ile girişi yaparak "Bize Sorun" sayfasından veya 0850 346 90 00 numaralı Via Veta Müşteri Hizmetleri'nden bize ulaşabilirsiniz.

Ürün stoklarınızda var mı?

Stokta mevcut olmayan ürünlerin açıklamasında "Stokta Yok" ibaresi yer almaktadır. Stokta olan ürünler, siparişiniz onaylandıktan sonra ürün sayfasında belirtilen süre içerisinde kargoya verilir.

Diğer ürünler ise tedarikçi firmaların belirlediği ve yine ürün sayfalarında yer alan ortalama süreler içinde temin edilir ve tedarik süreci tamamlandıktan sonra adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.

Sanal Ofis Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Bilgileriniz Eksik / Hatalı olduğu için VIA Builder Kurulumu Yapamıyorsanız veya Ofisinize giriş yapamıyor iseniz Bilgi Güncelleme Yapmanız Gerekmektedir. 

Yapılması Gerekenler;

1)ViaVeta Bilgi formunu doldurup hesap sahibi tarafından imzalanması. (Sadece bilgisayar ortamında doldurulan formlar kabul edilir.) Forma Buradan Ulaşabilirsiniz : Tıkla

2)Hesap sahibine ait arkalı önlü (yan yana) kimlik fotokopisini çekip altına 3 adet imza.

3)Hesap sahibine ait Elektrik, su, doğalgaz faturası veya İkametgâh belgesi.

Yukarıdaki 3 belgeyi ViaVeta Türkiye ofisine kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

COM.TR li alan adını nereden-nasıl alabilirim?

Almış olduğum com.tr li alan adını Via Veta’da nasıl kullanabilirim?

com.tr, net.tr, org.tr gibi uzantılar resmi uzantılardır. Şirket/kişi ‘lerden istenilen resmi evraklar sağlanıp nic.tr web sitesi üzerinden başvuru yapılarak TR li alan adı sahibi olabilirsiniz. Gerekli tüm bilgiyi https://www.nic.tr/  adresinden öğrenebilirsiniz.  Almış olduğunuz .tr uzantılı domaini de DNS değişikliği yoluyla Via Veta’da kullanabilirsiniz.

Subdomain kullanmak istiyorum. Nasıl subdomain açabilirim?

Subdomain Alt Alan Adı anlamına gelmektedir. SINIRSIZ sayıda subdomain açabilirsiniz. Açmış olduğunuz subdomain’ lerde Via builder kullanabilir ve hepsinde farklı site tasarımları yapabilirsiniz.

1- Subdomain kullanmak için Back(sanal) ofisiniz üzerinden destek birimine  “ subdomain kullanmak istiyorum. Lütfen bana ______.siteadiniz.com subdomainini açın. “ şeklinde ( İngilizce/Türkçe olarak ) mesaj göndermeniz yeterlidir.
2- devamında şirket size küçük bir bilgilendirme mesajı gönderecektir. Gelen bu mesaja  “ kabul ediyorum. Onaylıyorum. “ (İngilizce olarak) şeklinde cevap verdikten sonra subdomain açılacaktır. Subdomaininizi via builder panelinde görebilirsiniz.

Domain transferi nasıl yapılır?

Via Veta’ya domain transferi yapmak istiyorsanız:

Domaini almış olduğunuz platformdan domain transfer kodu talep edip, kodu aldıktan sonra aşağıdaki sıra ile işlemi yürütünüz.

1- Back (Sanal) Ofisiniz üzerinden destek birimine “ ________.com alan adını daha önce satın aldım. Bu alan adını bu sanal ofiste kullanmak istiyorum. DOMAİN TRANSFER KODU:  ABCXYZ…….. “ şeklinde domain transfer kodunuzu da belirterek mesajınızı gönderiyorsunuz. (İngilizce/Türkçe olarak )
2- Bu şekilde mesajınızı gönderdikten sonra size gelen cevapta OPTİON A ve OPTİON B şeklinde seçenekler sunulacaktır. OPTİON A  dns değişikliği için, OPTİON B domain transferi içindir. Siz de “ OPTİON B seçtim “şeklinde cevap yazdıktan sonra Via Veta sizden gerekli DOMAİN TRANSFER KODUNU isteyecektir.
3-  siz domain transfer kodunu verip transfer süreci başladıktan sonra, domainin sahibinin mail adresine transfer onay maili gelmektedir, bu onay mailini inceleyip, gerekli süreci takip ederek işlemleri sizin yapmanız gerekmektedir.

Not: Domain transfer işlemi 7-15 gün sürmektedir. Bir domain ilk alındığı 60 gün ve yenilemesine son 20 gün kala transfer işlemi yapılamaz.



Via Veta’dan almış olduğunuz domaini başka bir platforma transfer etmek istiyorsanız:

1- Back(Sanal) Ofisiniz üzerinden destek birimine “ ______.com alan adını transfer etmek istiyorum. Lütfen domain transfer kodu verin” ( İngilizce/Türkçe olarak ) yazdıktan sonra mesajınızı gönderiyorsunuz.
2- Bu şekilde mesajınızı gönderdikten sonra size gelen cevapta OPTİON A ve OPTİON B şeklinde seçenekler sunulacaktır. OPTİON A  dns değişikliği için, OPTİON B domain transferi içindir. Siz de “ OPTİON B seçtim “şeklinde cevap yazdıktan sonra Via Veta sizden 15 USD ücret talep edecektir.
3- Hesabınızda 15 Dolar var ise “ evet, işlemi onaylıyorum. Hesabımdan 15 Dolar alabilirsiniz.” Şeklince cevabınızı (İngilizce/Türkçe olarak) belirttikten sonra, size domain transfer kodu verilecektir.
4- Eğer hesabınızda 15 Dolar yok ise, üst kollarınızdan ya da diğer Via Veta çözüm ortaklarından 15 Dolar temin edebilirsiniz. Bu miktarı temin ettikten sonra “ evet, işlemi onaylıyorum. Hesabımdan 15 Dolar alabilirsiniz.” Şeklince cevabınızı (İngilizce/Türkçe olarak) belirttikten sonra, size domain transfer kodu verilecektir.  Bu işlem için hesabınızda bulunan VOUCHER’ larınızı kullanamazsınız.

Not: Domain transfer işlemi 7-15 gün sürmektedir. Bir domain ilk alındığı 60 gün ve yenilemesine son 20 gün kala transfer işlemi yapılamaz.

 

DNS değişikliği nasıl yapılır?

ViaVeta’dan almış olduğunuz bir domainin DNS bilgilerini değiştirmek istiyorsanız:

1- İlk önce farklı bir platformdan hosting satın alıp DNS bilgilerini öğrenmeniz gerekiyor.
2- Daha sonra Sanal Ofisiniz üzerinden destek birimine   “ ___________.com alan adının DNS adreslerini değiştirmek istiyorum. Lütfen ________.com alan adının DNS lerini ns1.yenihostingadi.com, ns2.yenihostingadi.com şeklinde değiştiriniz. “ gibi ( İngilizce yada Türkçe ) yazmanız yeterlidir.
3- Bu şekilde mesajınızı gönderdikten sonra size gelen cevapta OPTİON A ve OPTİON B şeklinde seçenekler sunulacaktır. OPTİON A  dns değişikliği için, OPTİON B domain transferi içindir. Siz de “ OPTİON A seçtim “şeklinde cevap yazıp onaylarsanız işleminiz yapılacaktır.

Daha önce farklı bir platformdan almış olduğunuz domaini ViaVeta’da kullanmak istiyorsanız: 

1- Back (Sanal) Ofisiniz üzerinden destek birimine “ ________.com alan adını daha önce satın aldım. Bu alan adını bu sanal ofiste kullanmak istiyorum. Lütfen DNS bilgilerini verin. “ şeklinde İngilizce/Türkçe olarak mesajınızı gönderiyorsunuz.
2- Bu şekilde mesajınızı gönderdikten sonra size gelen cevapta OPTİON A ve OPTİON B şeklinde seçenekler sunulacaktır. OPTİON A  dns değişikliği için, OPTİON B domain transferi içindir. Siz de “ OPTİON A seçtim “şeklinde cevap yazdıktan sonra Via Veta size gerekli DNS bilgilerini verecektir.
3- Via Veta’dan almış olduğunuz bu DNS bilgilerini, Domaini satın aldığınız platforma iletip DNS bilgilerinin değiştirilmesini talep ettiğinizde değişiklik sağlanacaktır. 
4- Değişiklikler yapıldıktan sonra ViaVeta’ nın destek birimine tekrardan “ ben değişikliği yaptım. Lütfen onaylayın. “ şeklinde son bir mesaj daha gönderiyorsunuz. Bu şekilde işleminiz tamamlanmış olacaktır.

Daha önce almış olduğum bir alan adını (domain) Via Veta?da kullanmak istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?

Daha önce satın almış olduğunuz bir alan adını Via Veta’da iki şekilde kullanabilirsiniz.

A seçeneği: DNS değişikliği yoluyla olur. Sadece Domaine ait hosting panelinizi değiştirmiş olursunuz. Ancak domain yenilemenizi ( Domain Ödemesini ) yine domaini İLK ALMIŞ OLDUĞUNUZ yerden yaparsınız ve bu süreci takip etmek sizin sorumluluğunuzdadır.

B seçeneği: Direk domain transferi yoluyla gerçekleşir 7-15 gün arası süren uzun bir işlemdir. Domain yenilemeniz Via Veta tarafından takip edilir ve yenilenir. Domain transferi yapabilmek için şirketinizden DOMAİN TRANSFER KODU temin etmeniz gerekmektedir.

FTP hesabı var mı? FTP hesabımın bilgilerini öğrenebilir miyim?

Via Website Builder kullanan müşterilerimize, FTP hesabı bilgileri güvenlik sebebiyle paylaşılmamaktadır.

Via Veta Şifremi Unuttum. Nasıl Öğrenebilirim ?

a- viaveta sitesine giriş yapınız.
b- Giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan GLOBAL LOGİN kısmına tıklayıp, açılan sayfada kullanıcı adı ve şifrenizi yazmış olduğunuz kısmın altında bulunan ŞİFREMİ UNUTTUM seçeneğine tıklayınız.

NOT: Eğer şifrelerinizi bu şekilde öğrenemiyorsanız, Bilgilerinizi güncellemek için Bilgi Güncelleme Yapmanız Gerekmektedir.

Bilgileriniz Eksik / Hatalı olduğu için VIA Builder Kurulumu Yapamıyorsanız veya Ofisinize giriş yapamıyor iseniz Bilgi Güncelleme Yapmanız Gerekmektedir. 

Yapılması Gerekenler;

1)ViaVeta Bilgi formunu doldurup hesap sahibi tarafından imzalanması. (Sadece bilgisayar ortamında doldurulan formlar kabul edilir.) Forma Buradan Ulaşabilirsiniz : Tıkla

2)Hesap sahibine ait arkalı önlü (yan yana) kimlik fotokopisini çekip altına 3 adet imza.

3)Hesap sahibine ait Elektrik, su, doğalgaz faturası veya İkametgâh belgesi.

Yukarıdaki 3 belgeyi ViaVeta Türkiye ofisine kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

 

 
ViaVeta destek birimine nasıl ulaşabilirim?

a- viaveta sitesine giriş yapınız
b- Giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan GLOBAL LOGİN kısmına tıklayıp, açılan sayfaya kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazıp sisteme giriş yapınız.
c-  Sisteme girişinizi yaptıktan sonra sağ alt köşede bulunan ZARF işaretine tıklayıp destek sistemini açınız ve devamında GELEN KUTUSU > YAZ seçeneğini seçip mesajınızı İNGİLİZCE yada TÜRKÇE olarak yazınız.

Support Icon